Sunt cine sunt

 

Mi se întâmpla de multe ori să mi se spună să mă schimb. Să nu fac unele lucruri, sau să fac altele.. Să nu spun ceva, sau să spun. Mi se spune uneori că greșesc. Mi se spune și unele lucruri in care cred eu sunt greșite.

Așa o fi. Poate că si in ce crezi TU e greșit, dar cui îi pasă? Este ce crezi tu. Te afectează doar pe tine. Așa cum ce cred eu mă afecteză pe mine. Este ce cred eu. Nu mă interesează dacă altcineva crede că e greșit. Nu îmi poate spune nimeni ce să cred sau ce să nu cred.

De ce?

Pentru că sunt cine sunt. Am părerile mele, gândurile mele, filosofiile mele, definițiile mele pentru unele chestii. Asta e ce mă face sa fiu eu. Nu tu. Nu oricine altcineva.

Nu suntem toți la fel si chiar dacă putem atât de asemănători, suntem atât de diferiți. Așa ne’a făcut Dumnezeu. Am fost creați la fel, dar fiecare își alege drumul lui pe care să meargă. Tu ți l’ai ales. Voi vi l’ați ales. Atunci lăsați’mă si pe mine. Este dreptul meu. Si o voi face fără sa țin cont de nimic.

De ce?

 

Fiindcă sunt cine sunt.

5 thoughts on “Sunt cine sunt

  1. Daca ai de ales intre “ce vrei tu sa faci si ce iti spun altii sa faci, fa ce crezi tu ca trecuie sa faci”. Este alegerea ta si chiar daca este gresita ,a-2a oara va fi bine.

Leave a Reply

