Mama mea este perfecta

 

Cum și titlul spune, mama mea este perfectă. Știu ca toți spun asta despre mamelele lor, dar mama chiar este cea mai bună mamă din lume. Ea nu este doar mama ci si prietena mea cea mai bună. Vorbesc cu ea despre tot. Ea știe absolut tot. Nu îi ascund nimic. Știe tot! Tot ce mi se întâmpla. O ador! Ea este absolut tot pentru mine si îl mulțumesc pentru tot ce a făcut și ce face pentru mine.

De ieri in doua saptamâni plec.. O să plec de lângă mamița mea si îmi vine sa mor când mă gândesc la asta. Nu o sa mai fie lângă mine. Nu o sa mai pup cu ea în fiecare seară. Nu o sa mai stam la ‘bârfa’. Nu o să mă mai bată nimeni la cap. Nu o să îmi mai spună nimeni când sa mănânc sau ce să mănânc. Ah. O sa îmi fie foarte dor de ea.

Nici nu pot să îmi exprim sentimentele. Nu pot sa spun ce e in inima mea pentru ca nu pot. Nu pot sa spun nimenui ce simt. Nu pot sa îi spun nici ei pentru că o să plâng imediat. Nici nu aș termina bine o propoziție ca aș plânge imediat. Știu că e ceva normal, dar cu mine si mama e diferit. Avem o conexiune minunată si o sa îmi fie foarte greu sa mă adaptez singură.

Îmi e frica să fiu fără ea. Dar ea va rămâne mereu totul pentru mine și îi voi dedica fiecare reușită a mea (normal si lui tati si restul familiei, dar mama e mama).

Leave a Reply

