Ziua copilului

 

Astăzi este ziua copiilor. Mereu mi’a plăcut ziua asta, dar acum ca am trecut de 18, mai sunt considerată copil? Tata mi’a urat pe mess dar mama când a venit in camera cu suri meu, i’a zis ei la mulți ani si mie mi’a zis ca nu mai sunt copil.😦 de ce? Vreau sa dau timpul înapoi ca sa fiu considerată un copil. Sa pot sa mă comport ca un copil. Așadar cei care încă mai trăiesc copilăria, sa nu se grabeasca. Sa iubeasca copilăria pentru ca este ceva minunat.

Pana sa împlinesc 18 ani, nu puteam aștepta sa ii împlinesc, pentru ca voi fi mare si voi fi majora. Dar acum? Îmi vine sa si plâng când mă gândesc. De fapt, mi s’a întâmplat a doua zi după ziua mea de naștere. Cred ca am plâns toată ziua si îmi doream sa dau timpul înapoi.

Dar nu se poate. Așa ca trebuie sa trăiesc si vârsta asta, pentru ca fiecare are momentele ei frumoase, si acum îi citez si pe mama si pe tata. Amândoi mi’au spus lucrul acesta. Tot îmi e frica sincera sa fiu. Nici nu pot exprima sentimentul. Este ceva ciudat.

 

Oricum, pana voi afla cum sa fac asta si in loc sa îmi pierd timpul prin a’mi dori sa fiu iar copil, mai bine îmi păstrez copilăria in inima.

 

Păstrati’va așadar copilăria si amintirile in inima si totul va fi bine.

Sa aveti o zi a copilul cât mai frumoasa!

2 thoughts on “Ziua copilului

Leave a Reply

