Cum mă trezesc de dimineața

 

Am fost trezita foarte repede pentru ca m’a atacat soramea, sarind pe mine. Nici nu m’a lăsat sa mă duc la baie, nici sa îmi beau cafeaua! M’a luat frumos de mana, am mers amandoua in sufragerie si a început sa se joace cu mine. Scumpa mea!

 

Oricum, bine ca trebuie sa mănânce așa ca am putut pleca sa îmi fac si eu treburile.

Ce sa fac? Am dat pe Kiss FM Live si ce sa fie? Pai melodia asta. Chiar ca a început ziua bine.

 

 

O ascult, mai beau cate puțin din cafea si mă pregătesc de weekend. O sa fie unul lung si intens. Oo da! Cum suna. Nu, chiar așa o sa fie. Azi ies destul de devreme si vin seara pentru o pregătire. Mâine ies pentru vreo trei ore, pentru petrecerea unei fete. Petrecere care va fi 2 in 1, si de zi de naștere si de ‘la revedere’. Sâmbăta ies cu o prietena de familie, tot așa de ‘la revedere’ in caz ca nu ne mai vedem pana plec si sâmbăta seara mă duc la absolvire anului asta, pentru ca sunt nominata pentru un premiu de Istorie. Nu stiu de ce, așa ca nu întrebati. Voi da mai multe detalii când o sa stiu.

 

Buna dimineața! Sa aveți o zi frumoasa in caz ca nu o sa mai postez nimic. Sa va dea Dumnezeu tot ce doriți si tot ce meritati, ca știți cum e vorba “Dumnezeu e sus si vede tot.”

4 thoughts on “Cum mă trezesc de dimineața

Leave a Reply

