Fiecare cu zodia lui

 

Zodii. Horscop. Cine nu sta dimineata la cafea si trage cu ochiul la ce spun astrele? 

 

Eu da. Chiar daca nu cred genul de preziceri, cum ca ‘azi va fi o si perfecta pentru a face…..’ sau altele, cred cand vine vorba de ‘star sign traits’ ca habar n’aam cum sa zic. Adica, cum este descrisa fiecare zodie. Sincer, tot ce se spune despre Sagetator e adevarat. Si nu, nu traiesc pentru chestia asta. E din plictiseala si oricum nu imi face rau cu nimic. Mi se pare chiar interesanta astrologia, dar nu ce se face in ziua de azi genul ‘azi va fi o zi perfect……’ cum am mai spus.

 

Ce m’a facut sa scriu despre asta?

Pai ce am citit din Academia Catavencu. Si oamenii politici din Romania cred in horoscop.

 

‘Adrian Năstase, PSD: „Se vor ajunge la foarte multe înţelegeri, în fiecare zi, dar nu pe termen lung. Din câte ştiu eu, înţelegerile cu Traian Băsescu nu durează. Pe Traian Băsescu îl ştim bine, firea de Scorpion l-a trădat de fiecare dată.“’

 

Sursa: Academia Catavencu.

 

 

Leave a Reply

