Ce frumos ploua in România

Cand mă uit la televizor si vad știrile ca ploua si tot felul, mă apuca dorul de tara. In fine, nu doar asta, dar.. nu stiu. Chiar dacă stiu sigur ca dacă as fi in tara si ar ploua așa mult m’as enerva, acum, momentan, as da orice sa înceapă o ploaie de vara. Cu tunete si fulgere! Minunat. Relaxant. Superb.

Vremea aici e cam nasoala de câteva zile. E praf si închisă, innorat.. Nu îmi place. Mă face sa fiu așa melancolica. Nu sunt așa. Sunt genul ăla foarte optimist fără sa se cam planga de nimic. Ei acum, sunt om pana la urma. Am si eu voie sa fiu suparata. Nu?

Si vorbind de dorul se România. Vai de mine, cum mă apuca uneori. Chiar dacă nu vorbesc cu nimeni despre asta, nu îmi e așa ușor cum pare. Nu e ușor sa fi departe de casa. Cât de rea ar putea sa fie tara aia. Nu ca in România e rău, dar așa se vaita unii.

Nu e ușor. Cum am mai spus, nu stau in fulgi si câinii nu au covrigi in coada.

2 thoughts on “Ce frumos ploua in România

Leave a Reply

