Noul ministru împotriva camelor la BAC

Ce am găsit pe Yahoo. E tot poza la ecran, pentru ca nu îmi vine sa copiez tot.

Oricum, pe cei care sunt in clasa a XII-a o sa ii bucure mult știrea.

20120522-095842.jpg

20120522-095904.jpg

Bucurati’va! Veți putea copia.. as usual. Si chiar dacă aveți șansa sa faceți asta, tot va plângeti de 3 banale examene. Dar eu (si alții) care dam peste 8-9 examene? Fara copiat ca dacă copiem la un examen suntem descalificati la toate.. pentru CINCI ani?

Oricum, succes.🙂

9 thoughts on “Noul ministru împotriva camelor la BAC

  1. Ştirea nu e devărată. Ministrul educaţiei e pentru camere la Bac. Cele 3 examene nu sunt deloc banale pentru că e foarte multă materie. Nu e chiar aşa uşor, dacă vrei poţi să rezolvi nişte variante şi te vei convinge.

    1. Si eu sunt pentru camere. Pentru tot împotriva copiatului. Si in comparație cu ce examene dau eu, sunt banale.. sincer. Si cum am zis, nu am nicio șansa de copiat.

    1. Eu nu fac matematica. Eu sunt axata pe stiinte sociale si limbi. Dar asta face prietena mea cea mai buna:
      http://www.edexcel.com/migrationdocuments/GCE%20New%20GCE/N38210A-GCE-Mathematical-Formulae-Statistical-Tables.pdf

      Despre examene in general aici:
      http://en.wikipedia.org/wiki/GCE_Advanced_Level

      Si cand zic ca sunt mai grele, crede’ma.. ca stiu ce vorbesc. La bac sunt 3 examene, eu in vara asta am 7 examene scrise, 2 orale si 2 coursework.

      Anul trecut am avut in total 18 examene.

      Plus ca nu e IMPOSIBIL sa copiezi. Daca o faci nu esti doar descalificat de la toate examenele, ci nu ai voie sa le dai timp de 5 ani.

      La asta ma refer.🙂

Leave a Reply

