Amintiri din copilarie.. copilaria mea [2]

 

Aseara nu am fost acasa, asadar nu am putut posta prea mult chiar daca am facut’o de pe telefon. Nu m’am putut concentra mult. Oricum, dupa masa de pranz si ce am dormit cum doar noi Romanii putem face (din cate am citit si Grecii isi fac siesta aceasta de pranz) a venit timpul sa ascult inca ceva pe cunoscultul Youtube.

Acum serios, ce ne’am face noi toti fara Google si Youtube? Ar fi destul de greu, mai ales ca suntem obisnuiti cu asta.

 

Ce ascultam azi?

O poveste pe care o ascultam eu cand eram mica.. alta.

 

Imi aduc aminte cum ma duceam la manastire cu bunicii si seara cu maicutele ascultam aceasta caseta dar si cea de inainte, impreuna cu muuuulte altele.

 

Ivan Turbinca de Ion Creanga.

 

 

 

Minunata povestirea.. mi’a placut atat de mult. O ador!

 

Unii ar trebui sa invete din povestea asta.

 

Leave a Reply

