Amintiri din copilarie.. copilaria mea [1]

 

Nu am crescut cu Barney, the purple dinosaur. Nu am crescut cu anime sau tot felul. Nu am crescut cu televizor, sau cel putin nu nu la ‘inceputul’ vietii mele.

Am crescut cu casete.. casete pe care le ascultam la casetofon.

De doua zile tot ‘ascullt’ la acele povesti.

 

Povestea de azi este ‘D’ale lui Pacala’

 

 

Chiar daca scrie ca e partea a doua, din cate stiu eu, asta este partea intai, asa ca o voi asculta asa cum stiu eu.

 

 

Partea a doua.

 

‘Ascultare’ placuta.

 

 

 

 

6 thoughts on “Amintiri din copilarie.. copilaria mea [1]

Leave a Reply

