Traian Băsescu şocat

 

Preşedintele României, Traian Băsescu, şi-a exprimat astăzi dezamăgirea faţă de faptul că nimeni nu l-a rugat să facă parte din noul Guvern, motiv pentru care, în momentul de faţă, nici nu mai vrea să preia un minister, chiar dacă cineva l-ar ruga în genunchi să facă asta.

“Nu mă aşteptam să se gîndească şi la mine. Dar ar fi fost frumos. Măcar aşa, din bun simţ. Toţi ceilalţi prim-miniştri mi-au dat din politeţe ministere pe care să le conduc. Unii chiar pe toate. Acum nimic. Nu m-a sunat nimeni. Mă uitam ca boul la televizor şi am sperat pînă în ultima clipă că o să-mi aud numele strigat. Chiar şi la un minister de rahat, de exemplu la Mediu sau Viticultură. Încep să mă îndoiesc tot mai mult de şansele de reuşită ale lui Ponta”.

Totodată, în condiţiile date, Băsescu a declarat că trebuie probabil să-şi mai ia un job ca să nu se plictisească. “După atîţia ani în care am fost şi prim-ministru, şi la Transporturi, şi la Justiţie, să rămîn un simplu preşedinte mi se pare foarte plictisitor. Sînt un om activ, trebuie să-mi umplu timpul cu ceva. Am început să mă uit la seriale pe Vplay, la reluări de la MASH şi Familia Bundy, dar cît să mai dureze şi asta?”

 

Sursa: Catavencii


Am ras. Am ras copios!

 

“[…] să rămîn un simplu preşedinte mi se pare foarte plictisitor […]” 

 

Pai atunci de ce ne’ai stricat vietiile atata timp? Sau stai, ca poate asta era pentru amuzament.

Tare baiatu’. Are simtul umorului!

 

Leave a Reply

