Dimineata la cafea

 

Buna dimineata!

Pe la voi oameni buni, este Duminica, asadar o sa stati in pat pana mai tarziu, cu familiile, sau orice ati face. O sa iesiti pe afara, distractie cu prietenii.

Ce fac eu? O sa invat.. as usual. 

Ce am facut vara trecuta cat am stat in tara? In doua luni, am citit peste 10 carti si am petrecut foarte mult timp cu familia si cu fetele. Ceva rau? Nu.

Ma deranjeaza foarte mult cand mi se spune ‘aa, gata, pleci. O sa te duci la distractie. O sa faci ce vrei tu’ bla bla bla.. Nope si yep in acelasi timp, pentru ca voi face ce vreau eu, dar ce vreau eu nu este la fel cu ce vor altii.

De exemplu, nu, nu ma voi duce la club sa beau pana dimineata. Oricum, am fost decat o data in viata mea si a fost okay, nu cine stie ce experienta. Asa ca de ce sa ma duc? Pot sa ma distrez si la tara cu fetele sau in fata blocului. Asadar, nici in acest an nu va fi mai diferit, poate ca voi sta si mai mult in casa pentru ca trebuie sa ma pregatesc de facultate.

Cand am spus ca sunt diferita, nu am mintit. Chiar sunt. Vreau alte lucruri de la viata. Ma respect prea mult. Am principii. Cred in alte lucruri.

 

“Viitorul meu începe când mă trezesc în fiecare dimineaţă… În fiecare zi găsesc să fac ceva creativ cu viaţa mea.”

– Miles Davis

One thought on “Dimineata la cafea

Leave a Reply

