Vreau la Vama!

 

De ieri tot aud la televizor ca toata lumea merge la Vama. Vreau si eu! De patru sau cinci ani merg acolo de cel putin doua ori pe an si tot nu imi e deajuns.

Vreau si eu! Am petrecut atatea zile minunate acolo si am atatea amintiri superbe!

De fiecare data cand ma duc e ceva special si unic. Parca ma duc acolo pentru prima oara.

 

N’o sa uit niciodata adevarata prima oara cand am fost acolo. Totul a fost din intamplara si a fost cu cortul pentru.. DOUA saptamani! Minunat! Dar si greu. Oricum, putin a contat asta. Acel an, a fost anul in care am fost cea mai bronzata. Urmatorul an am fost iar cu cortul, dar dupa cateva zile eu si tata ne’am luat camera la hotel. De atunci numai la hotel mergem, dar avem un program pe care il respectam mereu.

 

Dimineata pe plaja cu cafeaua. Stam pana la pranz si dup’aia mergem sa papam la Şoni. Mancare adevarat, nu gluma. Si sincer recomand acel loc tuturor care se duc acolo!

 

Taken from: Google images.

 

Dupa un somn de vreo ora sau doua, iar pe plaja pana se intuneca. Dup’aia sunt de ales atatea restaurante, concerte sau disco pe plaja ca mereu e ceva diferit. Vara trecuta am stat la Hotel Amphora si am avut camere cu vedere la mare asa ca in ultima seara de Vama am stat jos, la restaurant si am ascultat doi baieti si o fata cantand live. Super. Minunat.

 

Aici cateva poze facute de mine la Vama Veche.

 

Ce se vedea in dreapta noastra de la balcon.

 

Plaja dimineata.

 

Putin din mine si rasaritul.

 

Rasaritul.

 

Scris pe peretele unei cladiri.

 

Baietii cantand live. Fata se asezase la masa.

 

Ultima seara in Vama in 2011 pentru mine.

 

Niste catelusi frumosi care erau langa masina in ziua in care am plecat.

Distractie placuta tuturor care sunt la Vama si spun asta chiar daca sunt putin geloasa. Si o vacanta placuta tuturor. Cand unii au vacanta, altii invata pentru examene (eu).

 

 

 

2 thoughts on “Vreau la Vama!

  1. Oaa, foarte frumoase fotografiile! Nu am fost niciodată în Vamă, defapt nu prea am fost pe la mare decât de câteva ori că e distanţa destul de măricică şi na… mai greu!🙂

    Lasă că nu eşti singura care acum trebuie să înveţe, îţi zic eu că mai sunt…. :))

Leave a Reply

