Show’uri politice VS Pinochio

 

Nu stiu de ce, dar nu merge sa ma uit pe Pro TV. Se intrerupe asa ca in loc sa ma enervez ca nu pot sa’i vad pe Romanii au talent, mai bine ma uit la ceva.

Am avut ales intre show’uri politice si un film Disney.

Ce am ales?

Normal ca filmul Disney. Am ales sa ne uitam toti (eu, mama, tata si suri) la Pinochio! Ce frumos! Ador desenele acestea. Mda, ce se spune ca Walt Disney face parte in Illuminati, sa faca, nu ma afecteaza cu nimic. Eu doar ma uit la acele minunate povesti pentru ca Pinochio sau orice alt desen nu se poate compara cu ce e acum la televizor cu monstrii sau anime.

Da, imi doresc sa petrec Vineri seara in fata televizorului cu familionul si sa ne uitam la Pinochio.

 

Perfect!

 

“Copilăria este inima tuturor vârstelor.”  

– Lucian Blaga

4 thoughts on “Show’uri politice VS Pinochio

Leave a Reply

