Ca tot a venit vorba despre alegeri

 

Ca tot am postat chestia aia despre alegeri, acum sa va spun si parerea mea.

 

Nu inteleg de ce toata lumea il critica pe Besescu. Adica, inteleg.. dar de ce acum? Dupa 7 ani? Adica chiar nu v’ati dat seama cum e cu adevarat mai inainte? Hai, poate nu de la inceput, ca nu stiati cine e sau cum e (chiar daca unii poate stiau) dar dupa PATRU ani, voi inca l’ati ales.

Si da, spun voi. Pentru ca voi (cei peste 18 ani, of course) l’ati ales. Nu eu. Nu pot spune ca as fi ales mai bine, pentru ca nu am fost pusa in situatia aceea deocamdata, dar sunt sigura ca macar as fi facut un mic  research inainte.

Sincer, de abia astept sa vina alegerile. Cum se anunta candidatii, o sa iau mamica laptopul in brate si o sa intru pe nenea Google ca dupa cum am mai postat o data ‘Google knows everything’, o sa scriu numele candidatiilor si o sa dau un mic search. Sa vad si eu ce fel de oameni se cred presedinte.

Nu voi face o schimbare. Nu eu. Dar pot face un pas spre schimbare, pentru ca daca noi toti am face la fel.. valeeeu (imi aduce aminte de povestea ‘Prostia omeneasca’) atunci vom muta muntii din loc. Vorbesc serios, chiar daca ‘cu o floare nu faci primavara’ daca fiecare planteaza cate o floare si mai intra si alte chestii in joc, pai atunci e si clar ca vom face primavara.. dar I.M.P.R.E.U.N.A.

 

Si o sa inchiei aceasta postare prin a spune:

 

‘Toti pentru unul si unul pentru toti!’

– Cei trei muschetari; Alexandre Dumas

4 thoughts on “Ca tot a venit vorba despre alegeri

  1. Cred ca la ora actuala nu merita nimeni sa fie votat. Toti sunt niste mincinosi care cu o luna inainte dau pixuri si impart fluturase cu niste schimbari care sunt greu de facut si in photoshop. Doar promisiuni atat primim…
    Trebuia sa ” incepem plantarea florilor mai din timp”…nici acum nu este tarziu, dar lumea s-a saturat.

    1. Eu nu stiu toate astea foarte bine pentru ca nu sunt in tara, dar serios acum, este si vina noastra (a celor care au votat pana acum). Inainte de a vota, o persoana trebuie sa se documenteze, nu sa se lase cumparata de pixuri si altele. Trebuie sa se gandeasca inainde de a crede tot ce e scris pe acele fluturase.

      Poate ca trebuia mai din timp, dar stii cum e vorba aia.
      ‘Niciodata nu e prea tarziu!’

  2. Ai dreptate, noi ca indivizi nu putem schimba nimic dar ca grup putem face multe! Nu cred că ai să găseşti vreun candidat care merită votat. Nici unul nu merită, dar, ca să nu ne trezim că iasă răul cel mai rău, votăm un rău mai mic..

Leave a Reply

