Intamplari din vara lui 2011 [3]

 

Ma, am inteles ca e criza, dar nu se poate ca fetele astea sa poarte niste pantaloni, fuste si bluze mai lungi? Adica serios acum, nu vreau sa le vad organele genitale sau balcoanele.

Stiu ca vin dintr’o tara conservativa, dar nu e asa cum isi imagineaza unii. Nu, nu stau acoperita, doar ca respect oamenii din jur si mai ales ma respect pe mine insami. Nu port fuste scurte sau pantaloni scurti, decat pana la genunchi sau putin mai sus iar la bluze, nu’mi arat chestiile. Adica tu cum vrei sa te respecte cineva aratand asa?

Bine, imi place sa port scurt si in tara sincera sa fiu o fac, dar macar imi acopar popoul ca nu am chef sa vad cum se uita toti vagabonzii dupa mine.

Dar altele? Se mai si vaita ca Doamne, ‘De ce ma pasaie aia? De ce tipa dupa mine? De ce ma ating?’

 

Sfatul meu: Uitati’va in oglinda inainte sa iesiti din casa.

Chiar vreti sa faceti public tot?

Chiar vreti sa fiti tratate ca ultimele fete?

Credeti ca lumea va va respecta?

Nu aveti onoare?

Nu va intereseaza reputatia voastra?

 

Sincer acum. Zic asta si sunt fata.. cred ca ar trebui sa ma ascultati, sau macar sa luati in considerare ce spun.

 

4 thoughts on “Intamplari din vara lui 2011 [3]

  1. Sunt de aceeaşi părere cu tine. Prin acest mod de expunere a corpului nu rezolvă absolut nimic. Ba mai mult, atrage doar cocalari, ţigani etc. Niciodată nu vor avea aceste femei un bărbat cu capul pe umeri lângă ele.
    Când o vezi aproape goală deja nu mai are niciun farmec.
    Femeia trebuie să emane mister, cel puţin asta e părerea mea. Prin îmbrăcămintea ei(care în România dă cu minus) emană o trăsătură morală care nu e deloc strălucită ci mai degrabă “mânjită cu noroi”.

  2. Din păcate asta e mentalitatea noastră de popor idiot ce suntem. Toate pipiţele astea caută barbatu ăla prost grămadă dar cu bani mulţi şi cam ăsta e singurul mod prin care pot să îl “agaţe”, prin ţinuta asta de DN-u. Era o vorbă pe care din păcate nu mi-o aduc bine aminte dar era ceva de genul ăsta: “Ca femeie ar trebui să poţi cuceri un bărbat cu hainele pe tine.” – citatul era în engleză… Ma oftic că nu-l găsesc! :))

Leave a Reply

