Intamplari din vara lui 2011 [2]

 

Am revenit cu ceva nou. Sincera sa fiu s’au intamplat multe vara trecuta deci chiar nu stiu despre ce sa vorbesc. Nu voi posta prea multa, poate doar vreo 3 sa va puteti forma o parere despre mine.

 

Tin sa mentionez ca urmatoarea intamplare s’a repetat de ‘n’ ori, poate chiar de mai multe ori pe zi.

 

Eram in fata blocului cu fetele.. stateam la barfa, da, sunt om si barfesc. Dupa cum spuneam, eram la barfa, la o punga, doua, trei de seminte cu bere sau/si Cola. Ceva normal pentru o seara de vara nu? In fine, cum stateam noi si discutam subiecte foarte fierbinti (sau cel putin asa erau pentru noi) vin doi baieti si zic:

‘Ai foita?’

Eu: ‘Ce sa am?’

Ei: ‘Foita..?’

Eu: ‘Ce e aia?’

Ei: ‘Foita ma. Hai cum nu stii ce e aia? Ca sa fac un joint.’

 

Va spun sincer am ramas blocata pentru cateva secunde si dup’aia le’am spuns:

‘Nu, imi pare rau. Nu ma ocup cu asa ceva.’

Dupa ce au plecat, am pastrat starea aia de soc pentru ceva timp, pana sa mi se explice mie ca e cam la moda sa te duci la magazine ‘de vise’ si sa bagi droguri legale in tine.

 

Cum Google stie tot, am facut si eu un mic ‘research’.

“Ce sunt drogurile LEGALE

  • sărurile de baie
  • îngrășămintele chimice
  • plantele etnobotanice
  • substanțe aromatizante
  • spray-uri, solvenți
  • etc.” [1]

Deci chestiile alea sunt chimicale pe care oamenii prosti le fumeaza sa ‘se simta bine’. Dar ei oare se gandesc cat rau le poate face asta? Documentati’va oameni buni inainte sa bagati substante din acestea in voi.

4 thoughts on “Intamplari din vara lui 2011 [2]

  1. Oricum e trist…
    Mie mi-a mărturisit un băiat că şi-a făcut joint-ul într-o foaie de biblie, fiind bucuros că “l-a fumat pe Petru”(aşa spunea el).

    E tot mai greu să rezişti în jungla asta…

    1. Este foarte trist si problema e ca ei habar n’au cate chimicale isi baga in corp dintr’o prostie. Parca i’ar ajuta joint’ul la ceva.. poate sa moara mai repede. Pacat.. mare pacat!

  2. Anul acesta de Înviere am păţit cam acelaşi lucru. Eram în faţa bisericii cu nişte prieteni, vine un grup de ţigani la noi şi ne întreabă dacă nu cumva avem un joint, ca vor să fumeze. Aşa sec, pe faţă, în gura mare… nu le pasă. Se duce pe râpă lumea asta. Uşor, uşor…

    1. De Inviere e si mai rau. Daca fac asta in momente sfinte, sau cel putin pentru unii sfinte, pai cum sa n’o faca intr’o normala seara de vara. Cum am spus, din pacate habar n’au cate chimicale baga in ei dintr’o prostie.

      ‘Hai ba co***, da sa trag si io un fum.’

      Si tot felul de chestii. Pacat!

Leave a Reply

