Pildele lui Solomon; citat

“Inima ta sa pastreze cuvintele inimii mele, pazeste poruncile mele si vei fi viu. Aduna intelepciune, dobandeste pricepere! Nu le uita si nu te departa de la cuvintele gurii mele! Nu o lepada si ea te va pazi; iubeste-o si ea va sta de veghe.”

Toata lumea ar trebui sa citeasca Pildele lui Solomon si trebuie sa’i multumesc tatei ca m’a indrumat sa citesc asta mai inainte de toate.

O puteti gasi aici: http://www.biblia-ortodoxa.ro/vechiul-testament/pildele-lui-solomon/

2 thoughts on “Pildele lui Solomon; citat

  1. Eu am început de ceva vreme să citesc Noul Testament. Acum sunt la “Epistola Sfântului Apostol Pavel cea întâi către Corinteni”. După ce voi termina Noul Testamen voi citi şi vechiul chiar dacă este cam ilogic.

    1. Crede’ma sunt unele chestii care sunt superbe. Mai ales Cartea lui Iov si Pildele lui Solomon. Este minunat! Dupa ce termin asta, incep Noul Testament. Apropo, cel mai bine e sa nu citesti Biblia toata, in ordine.. sa iei cartiile pe rand.

Leave a Reply

