Linistita. Relaxata. Curioasa.

 

Aseara am terminat de citit ‘Facerea; Prima carte a lui Moise’.

 

Perfect.

 

Ma simt mult mai linistita si mai relaxata, dar sunt si foarte curioasa. Vreau sa spun ca citind fiecare propozitie cu atentie, parca traiam si eu povestea, parca eram si eu in timpurile alea, acolo, langa personaje. Ce frumos este scrisa, explicata, cu lux de amanunte. Este imposibil sa nu te imaginezi acolo. In afara de toate lucrurile bune pe care le’am simtit, am simtit si inca mi’e ciuda.

 

De ce?

 

Simplu. Toti oamenii de pe atunci, stramosii nostrii Il vedeau pe Dumnezeu perfect. Li se arata mereu si vorbea cu ei mereu. Chiar daca Il visez de multe ori si in ultimul timp si in fiecare seara, vreau sa mi se arate cum se intampla atunci. Stiu ca au trecut mii de ani si ca oamenii de acum fac foarte mult rau si se indeparteaza de Tatal, asta nu inseamna ca toti merita sa fie tratati la fel. Si cand spun tratati, ma refer la faptul ca nu ni se mai arata asa clar ca inainte.

Oricum, vreau sa spun ca ma simt norocoasa ca inca Il vad in visele mele si pot sa spun ca imi vorbeste dar mi’as dori sa fie mai clar. Sau poate ca este destul de clar, dar din cauza trecerii timpului noua ne este din ce in ce mai greu sa intelegem?

Ceea ce stiu sigur este ca trebuie sa ascultΒ cu mai multa atentie si trebuie sa ma uit inauntrul meu mai adanc ca pana acum.

Care este sfatul meu pentru voi? Sa cititi Bibila. Va veti simti mult mai bine, mai linistiti si va veti apropia de Dumnezeu.

 

A citit’o cineva? A visat cineva despre Dumnezeu sau Fiul Lui?

 

Leave a Reply

