Hristos a inviat!

 

Astazi este Invierea Domnului nostru Iisus Hristos si vreau sa urez tuturor niste Sarbatori fericite pline de caldura si lumina.

 

“Iata, deci, ziua cea mult asteptata, iata mântuirea întregului neam, iata împlinirea promisiunii lui Dumnezeu! Învierea lui Hristos este temelia si continutul central credintei noastre. În învierea Lui se desluseste toata taina mântuirii, învierea lui Hristos este raspunsul la toata suferinta omeneasca. Crucea, odinioara lemn de ocara, de rusine, devine astazi din nou, precum odinioara în rai, pom al vietii, din al carui rod suntem chemati sa ne împartasim cu totii. Si rodul Crucii purtate cu smerenie pe Golgota este Învierea! Sa lasam lumina învierii lui Hristos sa lumineze tuturor prin faptele noastre, sa ne mângâie sufletele cu caldura harului dumnezeiesc, sa ne calauzeasca pasii pe calea cea binecuvântata si sa ne îmbrace cu puterea de a transforma crucea vietii în învierea sufletului spre vesnicia cea fericita în Împaratia lui Dumnezeu! Hristos a înviat! “Ziua Invierii… si sa ne luminam cu praznuire si unii pe altii sa ne îmbratisam; sa zicem fratilor si celor ce ne urasc pe noi, sa iertam toate pentru înviere si asa sa strigam: Hristos a înviat din morti cu moartea pe moarte calcând si celor din morminte viata daruindu-le!”

 

Ieri am vopsit ouale si le’am aranjat intr’un bol, pentru ca mi s’a rupt cosuletul. Si ii multumesc lui Dumnezeu ca nu s’a rupt cand erau ouale in el. Nu am avut vopsea multa si ceea pe care o aveam era expirata, asa ca nu au iesit destul de bine. Tin sa va spun ca aici nu este vopsea de oua asa ca puteti sa ma intelegeti. Le’am facut poze. Vreti sa vedeti?

 

Bolul cu iarba si floricele
Destul de frumoase, nu?

 

Nu am facut poze si la celelalte mancaruri, pentru ca nu m’a lasat mama. Dar voi face azi si voi posta din nou.

 

O data cu venirea serii, a trebuit sa ne pregatim pentru biserica si am fost prima care s’a dus sa se imbrace. Am ales sa fiu imbracata toata in alb si cat de simplu posibil, chiar daca am fost printre singurele fete acolo imbracate asa si veti afla putin mai tarziu de ce.

Cum am ajuns la biserica, care este mai degraba o casa cu o gradina, ne’a fost foarte greu sa gasim parcare. Tata a ramas in masina si a suit’o pe undeva pe trotuar si eu cu mama si surioara mea am intrat in biserica. Am vazut cele mai inalte tocuri, cele mai scurte fuste si cele mai tari tipuri de make-up. Cred ca ei se duceau mai mult sa socializeze in loc sa se roage sau sa asculte slujba. Intrata in biserica, am plans instantaneu si sunt obisnuita, pentru ca linistea din biserica ma copleseste si mereu incep sa plang ca un copil mic. Chiar daca toata slujba a fost in Araba, nu am avut nevoie sa inteleg nimic, pentru ca mintal, eu nu cred ca eram acolo. Intotdeauna cand intru in biserica nu mai gandesc. Corpul e acolo, dar eu, sunt altundeva. Dupa ce m’am linistit din plans a inceput sis sa zica ‘Doamne Doamne, vino la Maria!’ si am ras cat n’am mai ras de ceva timp. Este o scumpete, un ingeras pe pamant. DIn pacate m’a luat durerea de spate (am probleme cu spatele) si nu am mai putut sta in picioare si m’as fi asezat in genunchi dar aici nu se sta in genunchi si plus ca nu era loc. Deci am plecat.

Am dus lumanarea aprinsa pana acasa. Am dat inconjorul casei, m’am rugat si am lasat’o sa arda putin la mine in camera. I’am facut o poza si dup’aia am stins’o.

 

Am luat lumina!

 

A urmat sa dau pe TVR 1 si sa ma uit la slujba in Romania si cand s’a terminat am intrat repede pe Youtube sa ascult ‘Hristos a inviat din morti’ si am plans.. iar. Dar m’am linistit atat de mult si am dormit atat de bine, chiar daca au fost doar vreo 4-5 ore ca m’am trezit destul de devreme.

 

 

Astazi este masa de Pasti. Voi face poze si atunci si va voi tine la curent.

Vreau sa’i multumesc lui Dumnezeu si Fiului Lui pentru tot ce Mi’au dat in viata mea ca este minunata si de asemenea vreau sa va urez si voua din nou mult bine.

 

Hristos a inviat! 

 

Leave a Reply

