Din pacate nu sunt la curent cu ce se intampla in Romania

Din pacate cat m’as uita la televizor, nu prea pare sa vad nimic interesant in legatura cu ce se intampla in tara. Peste tot vezi doar ce fac vedetele, care pe care a omorat sau unde a fost cel mai mare accident.. exact cum am mai spus si prin alte postari.

Cand in Romania iarna se schimba ora, prin Kuwait ramane la fel asa ca pana acum o saptamana puteam sa prin ‘In gura presei’ dimineata inainte sa ma duc la scoala. As putea zice ca atunci mai stiamce se intampla, din punct de vedere politic. Dar acum?

Nimic.

Ultimul lucru pe care mi’l amintesc e ca l’au prins pe Mihai Boldea. Pai cum ma, chiar asa de greu de prins poate sa fie? Chiar asa de usor sa iasa din tara? Fara ca ai nostrii ‘superiori’ sa stie despre asta? Eu cred ca este o bataie de joc pentru ca e imposbil ca tu, presedintele tarii sa nu stii unde iti este un deputal.. well, fost deputat acum.

Si cum Doamne iarta’ma sa pui un astfel de om in acea functie? Adica nu se face inainte un reseach, ceva sa stii ce om pui in ‘armata conducerii’? Sau poate ca asta a fost un alt joc al Domnului Besescu.

Chiar iti trebuie atata timp sa fie prins? De fapt, daca stau sa citesc pe net nici nu a fost prins, ci el s’a dus la Ambasada Romaniei in Kenia. Interesant. Acesti minunati lideri se dau ei mari ca vai, suntem cei mai tari dar nu pot sa prinda un om?

Mai sa fie..

Tu ce crezi despre asta?

PS. Ar trebui sa mai citesc ziarele si sa ma mai uit la stiri, dar imi e frica sa nu ma apuce durerile de cap.

9 thoughts on “Din pacate nu sunt la curent cu ce se intampla in Romania

  1. Deci crede-mă că nu mă mai uit la ştiri de pe clasa a 9-a sau ceva de genul. Nu vezi nimic bun. Mă uit foarte rar la TV şi când o fac mă uit la fotbal şi nici acolo nu urmăresc campionatul românesc, ci pe cel englezesc. Ţin cu Manchester United şi pot să spun că iubesc atât de mult echipa aceea încât aş putea spune că mă aflu la doi paşi de stadion. Sunt un fan al Marii Britani din toate punctele de vedere. În România totul merge pe dos… mă îndreb uneori cât voi mai rezista aici.

    Până acum când am citit articolul tău nu ştiam cine e acel Mihai Boldea şi ce făcea el.

  2. Ma mai uit asa uneori cand invat la ceva, dar tot ce vad e ce am scris mai sus. Tin cu Steaua prin tara, dar nu ma mai uit la meciuri de ceva timp. Si din cel englezesc tot cu Manchester. Si eu am ceva cu UK nu cu America, nu am ‘the American Dream’.

    Am auzit de el la ‘In gura presei’ dar de cand nu m’am mai uitat, habar nu mai am ce se intampla.

    1. Da, e superb. Literatura Araba in Romaneste e super, dar in Araba e foarte grea! Da, scrisul este foarte frumos si eu cel putin ma exprim mai bine prin scris decat prin vorbit.

    1. Mersi! Si eu te voi urmari. Voi incerca sa scriu si in Romaneste la fel de mult. Dar daca esti pasionat de Marea Britanie, incearca sa’mi citesti si postarile in Engleza. Succes!

Leave a Reply

