Televiziunea prin Romania [2]

Ce pot sa spun ca imi place sunt show-urile politice. Ala chiar imi plac. Vin fel si fel de oameni. Sunt si oameni calumea, dar sunt unii, Doamne Doamne, iti vine sa te inchini cand ii vezi pe ei si prostia lor. Sunt prosti, inculti si habar n’au despre ce vorbesc. Sunt o pierdere de oxigen. O pierdere degeaba de oxigen.

Cum am mai spus, nu sunt toti la fel. Da, sunt unii care stiu despre ce vorbesc si isi au capul pe umeri, dar nu sunt multi oameni asa. Si atat imi plac mie show-urile astea, pt ca imi plac dezbaterile cum or fi ele, politice sau altfel. Sunt niste lucruri foarte inteligente, pt ca poti ‘jigni’ pe cineva cu respect, cu politete si ei pot sa nu pot face nimic in legatura cu aia.

Cum te poti numii politician daca habar n’ai ce e aia? Nu ca as fiu eu cine stie, dar macar tac din gura si continui sa invat. Si oricum nu ma pot compara cu ‘mari politicieni’ din Romania.

Care sunt mai mari politicieni?

Ei..

Cei Trei Muschetari

 

 

 

 

 

Si ei..

Transparenta A La Udrea

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ce crede lumea despre politica de azi?

Politica din Romania

Mai multe caricaturi aici: http://viraleelectorale.wordpress.com/2009/10/09/vineri-9/

Leave a Reply

